23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

43 procent siger Nej Tak

Trykte reklamer når igen ud til flere danskere, når væksten i FK Distributions omdiskuterede NejTak+-ordning fortsætter i høj takt

NejTak+, den privatejede ordning der tilbyder danskerne selv at vælge deres tilbudsaviser, har nu rundet 440.000 tilsluttede husstande, skriver Dansk Handelsblad i sit nyhedsbrev.

.

Tilgangen i første halvdel af 2015 har ifølge en netop offentliggjort halvårsrapport fra børsnoterede North Media, der ejer tilbudsavis-omdeleren FK Distribution, været på over 140.000 husstande.

Det er mere end væksten i den fælles brancheordning Nej tak, som i år har fået tilslutning fra yderligere knap 100.000 husstande til og med 2. august, så der nu er 1.164.000, der ikke vil have alle de husstandsomdelte reklamer - svarende til knap 43 pct. af samtlige 2,7 mio. postkasser i landet.

Originalartikel:

http://www.dhblad.dk/nyheder/2015/8/11/4...

BREAKING
{{ article.headline }}
0.05|instance-web01